Siukum Balala Siukum Balala
1227
BLOG

Wierzę w UB

Siukum Balala Siukum Balala Polityka Obserwuj notkę 67

Lech Wałęsa o funkcjonariuszach SB :
 

...muszę powiedzieć, że dwie trzecie z tych ludzi bardzo szanowałem i nie mam do nich pretensji. Może nawet więcej niż dwie trzecie. Muszę być sprawiedliwy. Ci, co mnie pilnowali, ci robotnicy, dwie trzecie, to jak na te służby porządni ludzie i można było nawet z nimi współżyć, nawet tak daleko. No, ale jak ja powiem to publicznie, to przecież mnie ludzie ukamienują. Dlatego, że te służby miały straszną opinię. 

Lech Wałęsa do uczestników wczorajszej manifestacji Ligi Obrony Suwerenności


- Komu pani wierzy UB czy mnie ? 

Ja wierzę UB, w większości to byli porządni ludzie. Może nawet więcej jak większość, może nawet więcej jak dwie trzecie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka