Siukum Balala Siukum Balala
3226
BLOG

Żona Budki dzwoni z budki do Budki ( historie z życia sfer )

Siukum Balala Siukum Balala Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 151


image


-Borys ! halo ! Borys ! ty gnoju ! 

-Tu Budka, słucham 

-Katarzynka ? mój pierniczek ? 

-Ty gnoju ! 

-Kasiu, uspokuj się, chodzi ci o pytanie Kuby czy uprawialiśmy seks w " Biedronce" ? 

-Ty gnoju ! 

- Kasiu, każdy, kto mnie zna, wie, że mam poczucie humoru i duży dystans do siebie, ale o co chodzi ? 

-Ty gnoju ! uprawiałeś seks z myszą - agresorką w toalecie 

-A z kim miałem uprawiać seks ? ze Szczurkiem ? Cha ! cha ! on już nie jest ministrem. Widzisz, że mam poczucie humoru. 

-Ty gnoju ! 

-No a z racji bycia politykiem, muszę mieć też grubą skórę. 

-Ty gnoju, kupiłeś jej pączka, a mnie faszerujesz krupniokami... i jeszcze się oblizywaliście. 

-Kasiu ! Niestety, to co zrobiono w ostatnim odcinku "Ucha Prezesa", nie mieści się już w kategoriach żartu czy kabaretu. To było żenujące - ja to powiedziałem, jako  poseł,  w rozmowie z "Dziennikiem Zachodnim".

- Ktoś nie miał żadnego pomysłu na to, w jaki sposób wpleść mnie w ten serial, więc wymyślił całkowicie fikcyjny wątek. Szkoda, że nie pomyślał, że tego typu wyssane z palca brednie, mogą dotknąć również moich najbliższych. A moja tolerancja kończy się w miejscu, w którym dotyka się mojej rodziny. 

-Naprawdę Budko  ? Ty jednak masz grubą skórę. Ty moja słodka główko, gładka jak gomółeczka masła... a i  twarda. Wybaczam. Ślicznie wyglądałeś w tych adidaskach i dżinsach u Kuby. Tym bardziej wybaczam. 

-Pa ! moja Budko. Buziaki. Wychodzę z budki. Pa ! 

image

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości