Siukum Balala Siukum Balala
4598
BLOG

Wróciłem z Rosji - tak by wyglądała Polska bez UE

Siukum Balala Siukum Balala Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 139

image

https://www.salon24.pl/u/polaidrogi/915738,wspolczesna-ukraina-tak-by-wygladala-polska-bez-ue

Wczoraj wróciłem z Moskwy. Byłem tam kilka dni. Moskwa wygląda jak miasto w rozpadajacym się państwie. Być może na moje wrażenia wpłynęła pora roku - lecz dominuje tam apatia i ogólna bieda. Na ulicy pełno żebrzących starszych ludzi.

image

Babcie z harmoszkami w korytarzach metra próbują zarobić trochę rubli. To samo dziadkowie, a nawet młodzież.

image

Miasto jest zaniedbane: brudne, rozwalające się chodniki, ogólny chaos architektoniczny. Reklamy bez ładu i składu.

image

Podczas rozmów z Moskwiczanami zdziwiło mnie to , że głównie przyczynę kryzysu upatrują w wewnętrznej polityce Rosji. Przekonywali mnie o tym , że sprawcą biedy są rosyjscy oligarchowie. 

image

Jak PT Czytelnicy zauważyli przestałem się męczyć z pisaniem notek. Kopiuję najzwyczajniej w świecie, na bezczelnego, to co publikuje salon24 i parę groszy wpadnie na kolejny wyjazd do Mołdawii lub innej Bulgarii. Zapraszam do notki według nowej receptury. Czysta propaganda z Łubianki. 

image


image


image



Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości