radio zet
radio zet
Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz
144
BLOG

Środek na nowoczesne powiększanie

Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Dość dyktatury chirurgów plastycznych . Dość dyktatury farmakologii

Polskim uczynnym z firmy .NPO udało się stworzyć produkt który swą naturalnością  i dziewiczością , a nade wszystko bezinwazyjnym modelem stosowania  skutkuje nieograniczonym przyrostem piękna . Bo jest coś piękniejszego od piersi w świecie?

Oto jak opisuje nowy środek pani Jo anna

Zamówienie przyszło zaskakująco szybko ponieważ dostałam koszulki już następnego dnia od zamówienia . Miło mnie również zaskoczyło to że były bardzo dyskretnie zapakowane w konwert  , tak by nikt  się nie zorientował co zamawiałam. Na opakowaniu jest wydrukowany sposób użycia. Zarówno skład jak i instrukcja naciągania koszulek oraz data przydatności. Z tego co czytałam to składniki są rewelacyjne w porównaniu do innych tego typu środków. Wszystko jest naturalne . Nie ma tam żadnych sztucznych śmieci.Nawet nadruk z zaklęciem jest wykonany czarnym naturalnym barwnikiem. Użyli czarny bez wątpienia ? .  Naciągam tak , jak jest rekomendowane czyli dwa razy dziennie ( jedną z rana , drugą z wieczora). Trzymam się harmonogramu. Podoba mi się to , że koszulki nie są zbyt duże tak wiec nie ma problemu z stalą obserwacją efektów podnoszenia. Tak miło obserwować rezultaty jak biust się powiększa. Środek mogę polecić każdemu  zwłaszcza ,  że  w tym samym czasie brała je moja koleżanka  i ona osiągnęła u siebie tak znaczące rezultaty , że może je z dumą obnosić ku mojej nieukrywanej zawiści



PS
Nasi uczynni pracują teraz nad nowym skutecznym i przyjemnym sposobem powiększania męskości ale idzie im jak po grudzie

Okazuje się to nie takie proste, gdyż gustowne kubraczki z podobnymi zaklęciami umieszczone w wiadomym miejscu - nawet u członków na czele - powodują nie wiedzieć czemu impotencję u naszych chłopaków


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości