Marek Sikorski, spotkanie autorskie w Lądku - Zdroju
Marek Sikorski, spotkanie autorskie w Lądku - Zdroju
Marek Sikorski. Marek Sikorski.
54
BLOG

Kamień smoczy i krew smocza. Lądek Zdrój, prelekcja Marka Sikorskiego

Marek Sikorski. Marek Sikorski. Kultura Obserwuj notkę 2

Dnia 21 października 2021 roku miałem w Bibliotece w Lądku - Zdroju prelekcję na temat kamienia smoczego i krwi smoczej. 
Spotkanie związane było z promocją mojej książki pt. "Kamień smoczy i krew smocza. Z dziejów osobliwości medycznych".

.

image

Marek Sikorski, prelekcja w Bibliotece w Lądku - Zdroju, dn. 21.10.21 r.
(źródło fot.: https://www.facebook.com/Biblioteka-Publiczna-Centrum-Kultury-i-Rekreacji-w-L%C4%85dku-Zdroju-187473281596528/photos/pcb.1534143223596187/1534141390263037 )

.

image

Moją książkę można nabyć online, link: Marek Sikorski, "Kamień smoczy i krew smocza"

.

Na temat kamienia smoczego i krwi smoczej filmik na YouTube. Polecam!

.

.


Tu publikuję artykuły "pro publico bono". Link mojego kanału na YouTube: Marek Sikorski  Link mojej strony internetowej:: Marek Sikorski i jego książki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura