Smok Eustachy Smok Eustachy
211
BLOG

ACTA nie pęka

Smok Eustachy Smok Eustachy ACTA Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

ACTA padła w Parlamencie Europejskim, wbrew moim przewidywaniom. Wbrew stanowisku znacznej części europosłów. Ciekawi mnie, dlaczego są oni za i za ile są za. Powstaje też pytanie, czy Parlament Europejski ma cokolwiek do gadania w tej sprawie czyli czy Komisja Europejska nie przepchnie i tak?
Zwracam uprzejmie uwagę, że każdy człowiek musi mówić żeby funkcjonować. Uwłaszczenie się na mowie da zatem gigantyczne zyski bez większych nakładów. A że nie da się tego zrobić zachowując podstawowe standardy cywilizacyjne więc trzeba walczyć o:

  1. Utrzymanie domniemania niewinności.
  2. Utrzymanie prawa do obrony.
  3. Utrzymania konieczności udowodnienia winy.
  4. Utrzymanie prawa do wyznaczenia swojego pełnomocnika. W sensie nie prawa ale przywileju.

Polecam interesujący wpis Vagli: http://prawo.vagla.pl/node/9814


 

Kilka zdań wyjaśnienia: 1. Mam chwilowo dość kłapania bredni o niewyszkolonej załodze. 2. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Sasinie. 3. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Kaczafim wysyłającym brata. Kwestie te są omówione po wielokroć i obecnie wypisywanie pierdół na te tematy szczególnie przez trolle w stylu Chirla, etc etc musi być traktowane jako wrzutki. Będę kasował bez ostrzeżenia. 4. Zabanowanych odbanuję jak mi przyjdzie ochota. 5. Maskirowce mówimy nie ale nie banujemy, przynajmniej na razie. Szczególnie nie banujemy Piko bo z A-Temem kto wie? Jak jakiś troll chce dyskutować na w/w tematy to niech zrobi wpis u siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka