Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki
133
BLOG

Niech Jarosław Olechowski przeprosi za "wysoki poziom" WSI

Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Rozgorzały przeprosiny za "Grób Piłsudskiego", przeczytałem o tym "uRybaków" i "Odrzeczy". Wnioskuję, że prof. Cenckiewicz nie zajmuje się zappingiem. To pożyteczna rzecz, bo zamiast malutkiego błędu na pasku Tvp.Info (pewnie jednego z kilkuset), ja wk... zdenerwowałem się wypowiedzią "kompetentnego" rektora i wykładowcy (dr) Jerzego Gryza na TVP 3- wczoraj, w trakcie trwania Pikniku pod Stadionem.

To tylko dziennikarzom z macierzystej uczelni prof. Cenckiewicza (Toruń) może wydawać się, że Gryz jest wykładowcą. Dla bywających tu niegdyś prawaków, chyba nie jest żadną tajemnicą, że niejaki Jerzy Gryz to wykłada w cywilu, ale do weryfikacji (?) był sobie dobrze umocowanym w LWP pułkownikiem. Z jego dorobku w IPN wynika, że pracował na kierunku niemieckim i skandynawskim. M.in. wymyślił zakład fryzjerski i odnowy dla Niemców w Świnoujściu, aby wyławiać spośród nich oficerów Bundeswehry. 

Pijąc do Olechowskiego, któremu wydaje się, że opanował zarządzanie w kryzysie: czyli nie jeden drobny błąd, nie dwa drobne błędy, tylko systemowo zatrudniono w tvp BMW i teraz odbija się to czkawką.

Po 1 Sierpnia i relacji z uroczystości rocznicowych miałem kaca. Wydawało mi się, że na tvp przemawiał do mnie Kozyra w dniu 1 maja. Skąd ci karierowicze i beztalencia się tam pchają, naprawdę miliony muszą im płacić!!!

Podzielę się refleksjami ze spacerów po Warszawie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka