TadeuszK TadeuszK
220
BLOG

Adrian Klarenbach, Łącki i Kulasek

TadeuszK TadeuszK Polityka Obserwuj notkę 6

Minęła 20ta 09.05.2021

https://vod.tvp.pl/video/minela-dwudziesta,09052021,53371543

Słowo wstępne bardzo interesujące mnie od wielu lat.
1.Miliarder Łącki zmęczony wielce w ogrodzie w święto katolików zwane niedzielą,

2.Kulasek świętuje, mimo iż lewituje,

3.Kalenbarch musiał pracować w ogrodzie (tak miedzy nami nakazał mu chyba syn jutrzenki).

*

Oto przybliżony przekrój poglądów w/w bohaterów...

Po pierwsze absolutny  szacun wielki dla pana Kulasek...!!!

Tak się składa i wytwarza,  że jedna społeczność (w aspekcie tradycji) ma przeszkadzać drugiej.

Wtedy się dzieję i jest zabawa.


Klarenbach uderzył w moje marzenie, które polega na tym jak niżej:

marzę, aby moi sąsiedzi byli wyznania judaizmu (lub proroka Mahometa) , ja jestem katolikiem i wtedy to mielibyśmy dwa dni ciszy od zgiełku pił, kosiarek, traktorów i innych głośno brzmiących mechanicznych urządzeń- panie Klarenbach.

Jeśli sąsiad świętuje w sobotę to nie przeszkadzam mu dopóty, dopóki nie przeszkadza mi świętowanie w niedzielę , panie Klarenbach.

Nie jestem zgodny dyskryminowania dewiacji seksualnych dopóty, dopóki nie stanowią te dewiacje wzorca obowiazujęcego.

Sa granice szanowania poglądów i dewiacji.

To co zaprezenował pan w programie to antykultura, panie Klarenbarch.

(to tak jak pisał A. Mickiewicz o hordach Nogajów)

A ja  sympatią obdarzałem pana...popatrz pan...

Ci noworysze zasiedlające obszary podmiejskie i wiejskie nie mają żadnego szacunku dla tradycyjnej społeczności od lat tam zmieszkującej -zakonotuj' to sobie pan..

Z twojego oświadczenia wynika, że niczym  nie różnisz  się w tej ogólnej magmie,...pulpie społecznej..

SZkoda!..wielka szkoda....!!!

Oczekuję imiennych przeprosin tu na s24, albo zaprzestanę oglądąć pańskie programy panie Klarenbach.

I przestań zanieszczyć środowiska, które  obok ciebie poszukuje spokoju, reflekssji oraz poszukiwania człowieczeństwa.

Tadeusz_K

ps.

Mickiewicz, a genderyzm i inne dewiacje (seksualne i przeciw tradycji):


Ach, ja pamiętam czasy, kiedy do Ojczyzny

Pierwszy raz zawitała moda francuszczyzny! (czyt. genderowszczyzny)

Gdy raptem paniczyki młode z cudzych krajów

Wtargnęli do nas hordą gorszą od Nogajów,

Prześladując w Ojczyźnie Boga, przodków wiarę,

Prawa, obyczaje, nawet suknie stare.

/

Upadek będzie wielki- nawet z pierwszego szczebla drabiny (i pozostałych szczebli- nie mylić z ekspertem trzaskowskiego  szczerbą od klozetów) , która przyśniła się Jakubowi, czyli IZRAELOWI.

TadeuszK
O mnie TadeuszK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka