TadeuszK TadeuszK
120
BLOG

Zima minęła, a na horyzoncie wiosna JEST

TadeuszK TadeuszK Polityka Obserwuj notkę 8

-Zima minęła, a na horyzoncie wiosna.

Charakterystyczny, przyjemny  zapach gleby roznosi się wszem i wobec-a ptaki śpiewają pieśń nową...

Istny Dopust Boży!  dla niektórych  łopozycyjnych włodarzy swoich regionów.

Zapach wiosny rozlega się wszem i wobec, a węgla dla niektórych gmin jak nie było tak  trudno dostać-oczywiście po cenie rządowej (komercja jest na  full)..

Po cenie komercyjnej nie brakuje- skolka  ugodna, a nawet więcej.

Tak też to jest w gminie stolicy Podkarpacia, zwanej Mojżeszów.

Dwie notki już popełniłem n/t temat jeszcze nim jesień nastała, a tu lato już nadchodzi i nadal bez zmian w logistyce zaopatrzenia węgla na zimę dla mieszkańców/wyborców Mojżeszowa...

Czekać cza' w kolejce po węgiel obok składowiska  wyngla' po cenach  komercyjnych !-a  tam od rynk'i!

Jakie i czyje tu intheresy rządzą?

Natomiast wójt mojej gminy (tuż obok/na granicy 1 meter od   Mojżeszowa) słał do mnie esemesy w/s zakupu węgle po cenach rządowych.

(sorki powiedziałem,  bo wcześniej zakupiłem po cenie komercyjnej)


Strach pomyśleć o umiejętnościach niektórych włodarzy "łopozycyjnych"  regionu w sytuacji np. wojny.

Strach się bać!!!

Strach się bać!!!

A w Mojrzeszowie włodarz otwiera na lato nowe lodowisko!

Urrrra!!!!!!!!!!!

*

ps.

Zaznaczyłem kategorię polityka ponieważ brak kategorii IMPOSYBILIZM,NIEUDOLNOŚĆ, DEBILIZM..

TadeuszK
O mnie TadeuszK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka