Monika Michalczewska
Monika Michalczewska
Tatarka Tatarka
114
BLOG

Przylot wiosny. Czekam na odlot koronywirusów

Tatarka Tatarka Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Koronkowy cud natury, czyli dziergany pledzik na delikatne płatki fiołków. Ileż tajemnic odkrywa to zdjęcie? Porwałam go Monice Michalczewskiej z jej profilu na FB. Urzekło mnie. Zdjęcie zrobiła na kilka dni przed falą zimna, a którą już nasza skóra zapomniała oraz sama natura też. Słońce przegoniło zimno.
Wiosna wybuchła nie seledynem a intensywną zielenią i wszystkim kolorami z palety barw.  Tym bardziej ciężko siedzieć w domu .gdy za oknem szaleje wiosna. Ale widząc na FB zdjęcia z szeregiem trumien z Włoch czy z Hiszpanii – pokornieję. Przemykam do sklepu w określonej godzinie.
Mamy dowód o wspomaganiu się różnych sił w przyrodzie. Każdy ma jakąś rolę. Ochraniają słabszych, mimo że nie są z tego samego gatunku. Prządki , koronczarki – pożyteczne pajączki, których boi się moja kuzynka.


BUKIECIK

Gdy królowie tędy szli na wojnę,
w majestacie zginali kolana prosząc
o gwiazdę mądrości.

Gdy mój dziadek mijał ten krzyż,
przed kamieniem epok się pochylił
w pokornych słowach.

Gdy tamtędy szłam,
woń od krzyża się niosła,
i zerwałam bukiecik fiołków do domu.


Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura