teatr na wodzie teatr na wodzie
63
BLOG

Janusz Palikot odchodzi z polityki!

teatr na wodzie teatr na wodzie Polityka Obserwuj notkę 4

"W razie przegranej marszalka Komorowskiego biore cala odpowiedzialnosc za nasza wspolna kleske na mnie i oddejde z PO i wogole z polityki. Nasza przegrana jest dowodem na to, ze narod polski nie pozwala na chamstwo w zyciu publicznym i zatem nie ma juz dla mnie w nim miejsca. Odchodze z poczuciem winy wobec sp Pana prezydenta Lecha Kaczynskiego i jego brata, naszego wspolnego nowego prezydenta, Pana dr Jaroslawa Kaczynskiego. Bardzo mi przykro, ze psulem dialog spoleczny i dolewalem oliwy do ognia moim zachowaniem przez wiele lat. Serdecznie wszyskich przepraszam, ktorzy sie czuja urazeni moja postawa. Obiecuje zmiane, ale do zycia publicznego juz nie wroce. Naszemu nowemu prezydencie zycze wszystkiego najlepszego i mam nadzieje, ze rzad PO wkoncu zacznie wspolpracowac z nim i skonczy z ta nieszczescna wojna, ktora rozpetal wobec sp brata Pana prezydenta, bo to zgoda buduje a "stary" Palikot rujnowal."

Czy nie byloby pieknie uslyszyc takie slowa w niedziele od posla Palikota?

Polski glos z Bawarii

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka