grześ grześ
1932
BLOG

Adam Hlebowicz nowym dyrektorem Trójki

grześ grześ Społeczeństwo Obserwuj notkę 63

Jest oficjalna informacja na stronie Trójki:

http://www.polskieradio.pl/9/201/Artykul/1599189,Adam-Hlebowicz-szefem-Radiowej-Trojki

Trochę więcej tu:

http://wyborcza.pl/1,75478,19821716,adam-hlebowicz-szef-radia-puls-dyrektor-radiowej-trojki.html

 

Zobczymy co będzie.

Gdyby miał jaja, powinien przywrócić Sosnowskiego,choć wątpię w w to.

Jestem prawie pewny, że Trójka będzie bardziej upolityczniona i konfesyjna, miejmy nadzieję, że nie straci charakteru i nie będzie dalszych zmian na gorsze.

Pan Chlebowicz może być nowym Sobalą, może być Skowrońskim, może też polec jak pani Stolarek. Decyzja należy do niego

Poczekamy, zobaczymy.

Za miesiąc napiszę notkę podsumowującą zmiany (bo przypuszczam, że jakieś będą).

A petycję w obronie Trójki podpisało już prawie 40 tysięcy osób

A w ogóle pamiętajmy:

Choć do tej sytuacji zawieszenia bardziej pasują słowa"Jeszcze poczekajmy,jeszcze się nie spieszmy":)

 

 

A jak będzie źle, to spotykamy się na demonstracjach:)

 

P.S. Salon 24 czci Wielki Tydzień od kilku dni promując rasistowski i obrzydliwy rzyg Rybińskiego z wulgaryzmem w tytule, w którym ten marny człowieczek pisze o arabach, spółujących z owcą. Nie wiem,kto jest za to odpowiedzialny, ale wstyd i żenada. Zgłosiłem już dwa razy jako nadużycie, nie dostałem żadnej odpowiedzi, a tekst jak jest polecany, tak jest.

 

Będzie?

 

grześ
O mnie grześ

Nie mam marzeń, nie znam bajek. Ale jeszcze w zielone gramy. Game is over.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo