Tomasz P. Terlikowski Tomasz P. Terlikowski
449
BLOG

Młodzi katolicy przeciw lateksowi

Tomasz P. Terlikowski Tomasz P. Terlikowski Polityka Obserwuj notkę 85

Wiem, że jestem złym człowiekiem (i do tego Boską porażką), a moje dzieci są strasznie nieszczęśliwe. Ich indoktrynacja zaczyna się od najwcześniejszych lat życia. Taki na przykład M. (synek) jeszcze nie ma nawet roku, a już wie, że latekst jest obrzydliwy, i że o wiele lepsza jest natura.

Przekonał sie o tym osobiście, gdy moja żona trafiła (na jednodniowy zabieg) do szpitala. Wcześniej przygotowała odciągnięte mleko w pojemnikach, wyparzyliśmy butelki i smoczki. Ja przypomniałem sobie, jak to było karmić dzieci butelką. I wydawało się, że wszystko będzie OK.

Ale nic z tego. Rano M. posilił się mleczkiem mamy. Po wyjeździe Małgosi, dość szybko udało się go spacyfikować (wraz z młodszą siostrą, starsza była w szkole). Po dwóch godzinach snu okazało się jednak, że jest dramatycznie. Młody chciał jeść. Przygotowałem więc butelkę, nakręciłem na nią smoczek. I podałem mu. Pierwszy odruch był właściwy. Pociągnął, raz drugi. Potem spróbował chwycić smoczek, tak jak chwyta się pierś mamy. A gdy zrozumiał, że to guma, to na jego twarzy pojawił się wyraz absolutnego obrzydzenia. Nie zdziwienia, nie zaskoczenia, nawet nie rozpaczy, tylko pełnego obrzydzenia. - Gumę mi dajecie. A gdzie pierś - zdawały się mówić jego oczy.

Speszony odstawiłem butelkę. I nakarmiłem go deserkiem (firmę pominę milczeniem, żeby nie było reklamy). Ale jego mina powiedziała mi wszystko. Szczerze mówiąc byłem nią bardzo mile zaskoczony. Taki mały (siedem miesięcy), a taki mądry, że już wie, że nie ma jak natura bez pośrednictwa gumowych gadżetów. Katolicka indoktrynacja przynosi efekty :-) Oby tylko tak zostało!

Chrześcijański konserwatysta Tomasz Terlikowski Utwórz swoją wizytówkę A oto i moje dzieła :-) Apel ATK ws. CBA

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka