theft theft
54
BLOG

Czy Bóg przyjdzie ?

theft theft Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

Ewangelia Świętego Mateusza 10,8 Marka 6,12-13 ORAZ 16,18

Święty Mateusz zapisał w tej Ewangelii słowa Pana Jezusa skierowane do dwunastu Apostołów.

„OCZYSZCZAJCIE TRĘDOWATYCH !”

A Świety Marek zapisał :

„WIELU CHORYCH NAMASZCZALI OLEJEM I UZDRAWIALI „
„NA CHORYCH RĘCE KŁAŚĆ BĘDĄ I CI ODZYSKAJA ZDROWIE „

Kościół Katolicki powstał dzięki Panu Jezusowi. I przez dwa tysiace lat naucza nas wszystkiego o czym Jezus powiedział. A jednocześnie Kapłani jako przedstawiciele Pana Jezusa na ziemi mają obowiązki wynikajace z treści Pisma Świętego.
Kapłani mają : oczyszczać trędowatych,namszczać chorych olejem,na chorych kłaść swoje ręce.
To są ich obowiązki,a jednocześnie jest to wielki dar ,który otrzymaliw momencie święceń kapłańskich.
Jeżeli ktoś został powołany do słuzby Panu Bogu....... to musi przestrzegać wszelkich zapisów zawartych w Pismie Świetym ! To jego obowiązek !
Ja jestem oficerem ! Skończyłem szkołe oficerską.Jeśli wybuchnie wojna to będę skierowany na front i tam mogę oddać życie za ojczyznę.......
Niestety ….. Życie jest nieprzewidywalne. I my nie wiemy  co wydarzy się za rok.... za miesiąc.... za godzinę...... za minutę.....
Dlatego musimy pogodzić się z Boskim planem Stworzenia Świata. Bo jesteśmy dziećmi bozymi.

Przeczytałem wszystkie artykuły zawarte w Katechizmie Kościoła Katolickiego dotyczące Sakramentu namaszczenia chorych – rozdział piaty.
To bardzo dokładnie i mądrze napisany rozdział. I w żadnym z jego artykułów nie znalazłem zdania,które mówi ,że mozliwość wizyty kapłana u chorego zalezy od wywiadu epidemiologicznego.

A jeśli ten wywiad będzie zły ? Czy wtedy do tego chorego Bóg NIE PRZYJDZIE ???

theft
O mnie theft

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo