Meridan Meridan
247
BLOG

Ateista w obronie o. Kramera

Meridan Meridan Polityka Obserwuj notkę 1

 Atak na o. Kramera za jego wypowiedź w liście otwartym jest czymś co nie powinno mieć miejsca i domaga się reakcji.

Dla przypomnienia te słowa o. Kramera:

(…) Jestem księdzem, od przeszło pięciu lat mam to szczęście „słuchać spowiedzi”, to znaczy, że przez cały ten czas mam okazję być świadkiem Bożej Miłości i Miłosierdzia. Nie wspominam tego, by zadeklarować publicznie moją modlitwę za Panią, ale dlatego, że  przez te pięć lat nauczyłem się nie potępiać nikogo, bo i On nigdy mnie nie potępił. Nie potępiam Pani, nie pomstuję nad Pani deklaracją.(…)

Spotkały się z takim atakiem Pana Kochanowskiego:

Bratkowska powinna wyskrobaną zygotę wsadzić w słój, zapeklować i wysłać panu księdzu. Niech kanonizują św. Zygotę. Patronkę oszołomów.

Wypowiedź jezuity nie sugeruje nic innego jak to, że jego słowa wypływają z głębokiego humanizmu.

Taka reakcja jaką zaprezentował Pan Kochanowski jest niepotrzebna, ale również i niesmaczna.  Słowa Pana Kochanowskiego niepotrzebnie i celowo są  nastawione na osobiste obrażenie o. Kramera.

O ile jestem przekonany, że wypowiedź Pana Kochanowskiego mieści się w wolności słowa ( nawet jeżeli mi sie to nie podoba) jestem również pewny, że jest ona krokiem w tył w poważnej dyskusji nad złożonym i trudnym tematem jakim jest aborcja i jej legalizacja

Meridan
O mnie Meridan

tu też

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka