Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1135
BLOG

Co się dzieje ze zdjęciem dziecka w sieci?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Średni wiek dziecka gdy pojawia się w sieci, to… kilka tygodni przed urodzeniem. Ponad 80 proc. dzieci poniżej 2 roku życia ma już w internecie całkiem pokaźny cyfrowy ślad. I to jest zasługa rodziców. Dzisiaj chcę wam opowiedzieć o sharentingu, czyli nasilającym się zjawisku nieodpowiedzialnego dzielenia się zdjęciami własnych dzieci w sieci. 

Przy okazji zapraszam na webinar poświęcony zjawisku FOMO: https://www.youtube.com/watch?v=wYIKkxh1rQE



Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie