Tomasz Rożek Tomasz Rożek
4367
BLOG

Czy AMANTADYNA działa?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 169

Amantadyna to cudowny lek, który leczy COVID w 48 godzin czy preparat, który nie działa? Nie ma wpisu na temat COVID19 pod którym nie pojawiłyby się komentarze na temat amantadyny. Temat jest delikatny, trudny, a w takich tematach staram się być szczególnie ostrożny, ale równocześnie temat jest ważny, więc przejrzałem to co wiemy na temat tego lekarstwa.



Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości