Tommy Lee Tommy Lee
2038
BLOG

Topola cz.3

Tommy Lee Tommy Lee Polityka Obserwuj notkę 58

Tym razem zagadka dla myślących i spostrzegawczych. Dlaczego ta topola, dla odmiany,  ma wyraźne załamanie ścięcia, podczas gdy nie powinna mieć? Dla przypomnienia: według S.Amielina ścięcie to zostało wykonane lewym skrzydłem. Skrzydła, o ile mi wiadomo, takich zagięć nie mają. Inna teoretyczna możliwość to ścięcie statecznikiem poziomym przy znacznym odchyleniu osi kadłuba od kierunku lotu w lewo, jednak wtedy wierchołek kąta byłby skierowany w przeciwną stronę.

Prawidłowa linia cięcia dolnej części zaznaczona jest niebieską linią. Czerowoną linię narysowałem dla czepialskich, którzy twierdzili by zaraz, że ta najniżej położona gałąź zasadniczo zmienia sytuację. Gałąź ta odstaje od niebieskiej linii dlatego, że jej uszkodzenie pochodzi od końca tnącego elementu.

Moje rozwiązanie zagadki podam później.

zdjęcie

Tommy Lee
O mnie Tommy Lee

Jestem Polakiem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka