Stara wieża wodna przy stacji W Płońsku
Stara wieża wodna przy stacji W Płońsku
Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza
837
BLOG

Wierzbica Pańska

Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza Hobby Obserwuj temat Obserwuj notkę 43

Aby nie tracić kontaktu z całą Polską, nieustannie przemierzam ją na rowerze. Dziś wziąłem dzień urlopu i udałem się do Wierzbicy Pańskiej, żeby sprawdzić czy rzeczywiście, tak jak mówią, jest tam działający młyn wodny. Najpierw pojechałem pociągiem do Płońska (zdjęcia 1 - 9), a potem jechałem około 26 km do Wierzbicy (zdjęcia 10-12), aż wreszcie dotarłem do młyna, gdzie stwierdziłem, że działa i że jest pięknie położony wśród zieleni nad rzeką Płonką i ma ogromny staw młyński z nenufarami (zdjęcia 13 - 16). Polska jest ładna i ciekawa także w rejonach nie tak bardzo popularnych turystycznie.

Zobacz galerię zdjęć:

Dworzec w Płońsku w stylu dworkowym
Dworzec w Płońsku w stylu dworkowym Dworzec w Płońsku Semafory dawnego typu - już rzadkość Poniemiecka nastawnia z okresu II WŚ ogromne tereny przystacyjne - kiedyś był tu ruch Nowoczsnt szynobus Pesy kontrastuje z nieco zaniedbaną stacją Kościół w Płońsku Stary dom w Płońsku "Chatki murzyńskie (afro-afrykańskie)" czyli suszenie nieznanej mi uprawy Opozycyjna propaganda wobec sołtysa Nowa Dzierzążnia koło Wierzbicy Pańskiej Młyn. Właśnie włościanin odbiera mąkę. Młyn w innej perspektywie, z tyłu domostwo młynarza Rzeka Płonka w Wierzbicy Pańskiej Staw młyński w Wierzbicy Pańskiej Nadjeżdża wieczorny szynobus. Czas wracać.

Nie banuję. Kłótnie na blogach, obrzucanie się uszczypliwościami itd - mam za nudne, nierozwijające.Blog prócz tekstów na różne tematy, zawiera także liczne teksty - ze zdjęciami - krajoznawczo-turystyczne, propagujące mniej znane, a ciekawe, rejony Polski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości