Krajobraz
Krajobraz
Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza
1159
BLOG

Profesor Pawłowicz i Dr Kuźmiuk spotkani na wycieczce

Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 42

Byłem na wycieczce rowerowej w powiecie Mińsk Mazowiecki: głównie w gminie Jakubów. Jak zwykle wybrałem teren w bok od szosy głównej, którego prawie nikt nie zwiedza czyli coś zupełnie innego niż np Zakopane czy plaże nad Bałtykiem.A jednak w tych pustych, ale pięknych miejscach, prócz krajobrazów, ciekawych budowli i zwierząt, spotkałem też znanych i czołowych działaczy PiS - wymienionych w tytule (patrz załączone zdjęcia). Miło mi było,zwłaszcza że Pan Europoseł Kuźmiuk jest naszym Kolegą z S24.

Zobacz galerię zdjęć:

Jędrzejów Stary. Kościółek mariawitów
Jędrzejów Stary. Kościółek mariawitów Kościół W Jakubowie z oddali Kościół w Jakubowie Znany polityk PiS Pani Pawłowicz w Jakubowie Dom w Jakubowie Ładna bryła dawnej kuźni - Izabelin Żurawie. Kiedys rzadkość, teraz ich niemało na Mazowszu Nieczynny młyn wodny w Tymoteuszowie Rzeka Rządza w Woli Polskiej Wola Polska Dawny staw młyński - Witkowizna Resztki młyna - Witkowizna Witkowizna - dwór Dwór w Niedziałce Starej Zbigniew Kuźmiuk w Mińsku Mazowieckim

Nie banuję. Kłótnie na blogach, obrzucanie się uszczypliwościami itd - mam za nudne, nierozwijające.Blog prócz tekstów na różne tematy, zawiera także liczne teksty - ze zdjęciami - krajoznawczo-turystyczne, propagujące mniej znane, a ciekawe, rejony Polski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości