tratataba tratataba
559
BLOG

Czy Gut&Gunsting kupuje Carrefoura?

tratataba tratataba Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Od kilku tygodni prasa podaje, że Carrefour wycofuje się z Polski "Kolejny światowy gigant handlu detalicznego nie wytrzymał szalonej konkurencji na polskim rynku detalicznym i przymierza się do sprzedaży całej sieci sklepów w naszym kraju. Jak donosi francuska prasa, Grupa Carrefour już od kilku miesięcy po cichu szuka nabywcy dla swoich aktywów Polsce.","kanadyjski właściciel stacji paliw Circle K, kiedyś działających w Polsce i Europie pod marką Statoil, wyraził zainteresowanie zakupem całej grupy Carrefour, a obie strony potwierdziły, że prowadzą rozmowy na temat transakcji. Gdy jednak ostro zaprotestował francuski rząd, rozmowy zostały zakończone." , "Francuski magazyn Challenges ujawnia, że ​​Alexandre Bompard, dyrektor generalny Carrefour, sprzeda filie sieci na Tajwanie i w Polsce. Audyt ma przeprowadzić KPMG".

Dzisiaj kupiłam w Carrefourze banany, zresztą przecenione i moja uwagę zwróciła etykietka na nich a tu "Gut&Gunsting". To jest sieć niemieckich tanich marketów z produktami od mydła do powidła. Czyżby to oni weszli na polski rynek i czy nie za dużo w Polsce już tego "cukru w cukrze" ? 



tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka