Maciej Konarski Maciej Konarski
61
BLOG

Tytułem wstępu

Maciej Konarski Maciej Konarski Polityka Obserwuj notkę 4

 

Na samym początku muszę zaznaczyć jedną rzecz – zawiodą się Ci, którzy na tym blogu będą chcieli znaleźć komentarze odnośnie do świętej wojny Kaczora z Donaldem; afer gruntowych, przeciekowych czy hazardowych - tudzież najrozmaitszych światopoglądowych krucjat. Nie mój cyrk, nie moje małpy. Zresztą w polskiej blogosferze są od tego znacznie lepsi specjaliści niż ja więc im pozostawiam komentowanie naszej polskiej rzeczywistości.

Tym co mnie interesuje najbardziej jest świat który nas otacza, zwłaszcza ten Trzeci – zapomniany i często traktowany (w najlepszym razie) z politowaniem i przymrużeniem oka. Tak więc blog ten będzie poświęcony tematyce międzynarodowej – ze szczególnym uwzględnieniem Afryki i innych państw czy kontynentów, o których rzadko w Polsce się pisze.

Można powiedzieć mało istotna z polskiej perspektywy tematyka :) Cóż, być może. Zgadzam się bowiem ze starym przysłowiem, że zwykle bliższa jest koszula ciału. Tych jednak, którym opisywana przeze mnie tematyka wyda się ciekawa serdecznie zapraszam do lektury.

P.S. Wiele artykułów o tematyce międzynarodowej miałem już okazję opublikować na Portalu Spraw Zagranicznych. Znajdziecie je Państwo Tutaj

Konflikty.pl - historia i militaria

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka