twardek twardek
276
BLOG

Idziemy na wojnę

twardek twardek Polityka Obserwuj notkę 22
ja z Artkiem jesteśmy gotowi

Naczelny Urzędnik Rzeczypospolitej: "Chcę postawić sprawę jasno, że jeśli dojdzie do jakiegoś ataku na Szwecję i Finlandię w czasie procesu akcesyjnego, Polska przyjdzie im z pomocą".

Wziąłem sobie to do serca i podjąłem przygotowania do ostatniej wojny Polski. Artem, mój najmłodszy lokator z Ukrainy pomagał mi w sobotę w porządkowaniu garażu, selekcjonując podkładki i nakrętki, wg "otworów, rozkładając je odpowiednio do różnych puszek. Dość szybko skończył i postanowił sobie zrobić "katanę". Ustaliłem, że chodzi mu o miecz. I zajarzyłem z tą dumną deklaracją. Miecz z drewna, oczywiście. Pomyślałem, że to nie jest proste i w którymś momencie przejąłem wykonanie, w wersji nie samurajskiej. Z kawałków drewna, które udało mi się w tym bałaganie namierzyć. Widząc, że coś zaczyna się "wykluwać" Artek poczuł potrzebę rewanżu i złożył propozycję zrobienia mi automatu. Oczywiście przystałem. Rezultaty naszego wysiłku widzicie na zdjęciu.

---

Ci od ezoteryki, ale podobno też klasyczni okultyści są przekonani, że myśl posiada pewną energię. W szczególności myśl silna emocjonalnie - pozytywna lub negatywna. I właśnie przyszło mi do głowy, że jeżeli wspomniani wyżej mają rację, to nie wykluczone, że natowska agresja medialna skupiona na osobie Putina miała właśnie na celu wywołanie w masach negatywnych myśli o tym człowieku - najeżdźcy, rabusiu, gwałcicielu, zbrodniarzu a wreszcie potworze (to ostatnie określenie w jednej z naszych rzygowizji). Akcja okazała się skuteczna w skali kilkudziesięciu (kilkuset?) milionów ciemniaków ze strefy NATO. No i co? Potwór choruje!

---

W. Putina uważam za człowieka racjonalnego, wybitnego polityka w skali globalnej. Poza tym dla Rosji, to mąż opatrznościowy. Wobec nas człek to efektywny w działaniu, a przy tym, jako przywódca Rosji - potężny i skrajnie wrogo do nas usposobiony. Dziejowa szansa na normalizację stosunków z Rosją została przerąbana przez rząd Mazowieckiego, wtedy kiedy Putin był nikim, a z Gorbaczowem i Jelcynem załatwialiśmy pozytywnie wszystkie nasze sprawy. Druga szansa na jakieś ocieplenie (w tle z naszym udziałem w Nord Stream I - gdyby skutecznie, choć to wątpliwe - takie inicjatywy podjął rząd SLD). Nie podjął. Zwycięstwo PiS w 2005 r. pogrzebało sprawę. Na "usprawiedliwienie" wszystkich rządów, do czasu Tuska, trzeba zauważyć, że były niesamodzielne - na rzecz suwerena amerykańskiego. Obecny rząd, który do niedawna chwaliłem - w tym wymiarze jest przejawem odwrócenia się od nas Najjaśniejszej Panienki z Częstochowy...

Rząd Tuska próbował coś zrobić, ale nie rozumieli, sam Tusk przede wszystkim, że jest "po ptokach" i w trójkącie Niemcy-Polska-Rosja może być już tylko podkuchennym, klepanym po plecach jeżeli dobrze będzie oskórowywać (polskie) kartofle.

---

Chaos w Rosji, wywołany w takim, czy innym trybie, jest poważnym zagrożeniem dla światowego pokoju. Przegrani, widząc perspektywę pokojowego unicestwienia Rosji, mogą w swoim zacietrzewieniu nacisnąć ów sławetny guzik. Oby więc mędrcy z cienia, tego za prez. Bidenem, programujący uśmiercenie fizyczne, czy też tylko polityczne obecnej ekipy Kremla, trochę poważniej o tym pomyśleli. Putin i jego Rosja są jednak przewidywalni.

twardek
O mnie twardek

inżynier 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka