SledgehammerPL SledgehammerPL
40
BLOG

Co zrobię w drugiej turze?

SledgehammerPL SledgehammerPL Polityka Obserwuj notkę 6

To zależy. W głównej mierze od pogody - albo będzie to grill na działce, albo kino, albo spacer po parku. Nie mam zamiaru uczestniczyć w teatrze iluzji. Ale każdego kto będzie mnie pytał o zdanie "na kogo głosować" odpowiem - nie na Komorowskiego!

Dlaczego? Zawsze uważałem go za nadętego buca, ale w tej kampanii pokazał swoje prawdziwe ja, a przy okazji obnażył Puste Obietnice do granic zdrowego rozsądku.

Szczytem wszystkiego było gdy niczym Piotr zaparł się Jezusa, Komorowski i cała Platforma wyparła się prywatyzacji szpitali. Taka to jest "liberalna" i "wolnorynkowa" Platforma, moje dzieci.

Ale przyznam, że z wielką przyjemnością oczekuję wyników i przede wszystkim konsekwencji wyborów. Bo jeśli wygra Komorowski - to Platforma zrzuci z siebie płaszcz obłudy i pokaże nam wszystkim na co ją stać - i w następnych wyborach sytuacja PO będzie nie do pozazdroszczenia. Jeśli wygra Kaczyński - to w PiSie rozpoczną się niektrolowane drgania wewnętrzne i prawdopodobnie PiS rozpadnie się jak AWS. W obydwu przypadkach zyskać możemy tylko my. My - Polska i My - Unia Polityki Realnej. I dlatego z wielką przyjemnością będę obżerał się kiełbaskami z grilla smażąc sie na słoneczku, kompletnie olewając to co się dzieje DZIŚ w polityce. Bo polityka to myślenie o tym co będzie za rok, a nie o tym co będzie jutro.

 

Tomasz Brzezina

członek Rady Głównej UPR

Jestem zupełnie NORMALNY. W klasycznym tego słowa znaczeniu ;D Od 2004 w UPR. Tym jedynym prawdziwym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka