fredrock fredrock
47
BLOG

A twoja stara...

fredrock fredrock Kultura Obserwuj notkę 2

Ostatnio zauważyłem, jakim fenomenem jest wyklinanie się zdaniami, które zaczynają się od "twoja stara". Jest to zjawisko w kulturze obecnej młodzieży. Żadne wyzmiska nie są na tyle popularne jak na przykład: "twoja stara klaszcze u rubika", albo "twoja stara pierze w rzece".

Postanowiłem zrobić tutaj taki spis wszystkich takich sentencji, ja zapisze tylko te, które pamiętam, reszta należy do was!

-twoja stara klaszcze u Rubika!
-twoja stara pierze w rzece!
-twoja stara żre pumeks!
-twoja stara czesze Rrubika!
-twoja stara tańczy u Krawczyka!
-twoja stara to Rubik!
-twoja stara pierze w kałuży!
-twoja stara występuje w teledyskach Maroon 5!
-twoja stara jest taka stara, że jest starsza od starej mojej starej!
-twoja stara to Lord Vader!
-twoja stara świeci w ciemnościach!
-twoja stara kradnie znicze z cmentarza!
-twoja stara płaci za metro!
-czary mary, czary mary, twoja stara to twój stary!

Komentujcie, dopisujcie to, co pamiętacie!

P.S. ten post należy do kategorii postów, których nie należy brać serio.

fredrock
O mnie fredrock

Moje poglądy są chrześcijańsko-demokratyczne (chadecja). Jestem raczej romantykiem niż klasykiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura