Związek Kontroli Dystrybucji Prasy podał dane na temat sprzedawalności polskich dzienników w sierpniu bieżącego roku.
Pierwsze miejsce nadal zajmuje "Fakt', którego średnia sprzedaż w sierpniu 2007 r. wyniosła 527.782 egzemplarzy i była o ponad 16 tys. wyższa niż w lipcu 2007 r. i o prawie 27 tys. wyższa niż w sierpniu 2006 r.
Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce w rankingu "Gazety Wyborczej" wyniosła w sierpniu 2007 r. 433.578 egzemplarzy i była o prawie 15 tys. wyższa niż miesiąc wcześniej i o ponad 35 tys. wyższa niż rok wcześniej.
Na trzecim miejscu jest "Super Express", który w sierpniu 2007 r. zanotował średnią sprzedawalność na poziomie 205.860 egzemplarzy, czyli o ponad 9 tys. więcej niż miesiąc wcześniej i o ponad 24 tys. więcej niż rok wcześniej.
Czwarte miejsce zajmuje "Dziennik", którego średnia sprzedaż w sierpniu 2007 r. wyniosła 168.824 egzemplarzy i była o ponad 8 tys. niższa niż miesiąc wcześniej i o prawie 53 tys. niższa niż rok wcześniej.
Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" w sierpniu 2007 r. wyniosła 144.351 egzemplarzy, czyli minimalnie więcej niż w lipcu 2007 r. i o prawie 18 tys. mniej niż w sierpniu 2006 r.
Dalsze miejsca zajmują: "Przegląd Sportowy" – 79.506 (o ponad 1 tys. więcej niż miesiąc wcześniej i o ponad 2 tys. mniej niż rok wcześniej), "Gazeta Prawna" – 64.886 (minimalnie mniej niż miesiąc wcześniej i o prawie 1 tys. więcej niż rok wcześniej), "Puls Biznesu" – 20.146 (minimalnie mniej niż w lipcu 2007 r. i minimalnie mniej niż w sierpniu 2006 r.), "Parkiet" – 12.039 (prawie 1 tys. więcej niż w lipcu 2007 i minimalnie wiecej niz rok temu )
Inne tematy w dziale Polityka