Leszek Koltunski Leszek Koltunski
118
BLOG

Spadek sprzedaży "Gazety Wyborczej" i "Dziennika"

Leszek Koltunski Leszek Koltunski Polityka Obserwuj notkę 12
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy podał dane na temat sprzedawalności polskich dzienników w styczniu bieżącego roku.

Na pierwszym miejscu umocnił się "Fakt", którego średnia sprzedaż w styczniu 2008 r. wyniosła 510.067 egzemplarzy i była o ponad 17 tys. wyższa niż w grudniu 2007 r. i o ponad 15 tys. wyższa niż w styczniu 2007 r.

Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce w rankingu "Gazety Wyborczej" wyniosła w styczniu 2008 r. 417.344 egzemplarzy i była o ponad 23 tys. niższa niż miesiąc wcześniej i o ponad 60 tys. niższa niż rok wcześniej.

Na trzecim miejscu jest "Super Express", który w styczniu 2008 r. zanotował średnią sprzedawalność na poziomie 203.727 egzemplarzy, czyli o prawie 3 tys. więcej niż miesiąc wcześniej i o prawie 7 tys. więcej niż rok wcześniej.

Czwarte miejsce zajmuje "Dziennik", którego średnia sprzedaż w styczniu 2008 r. wyniosła 154.072 egzemplarzy i była o ponad 9 tys. niższa niż miesiąc wcześniej i o ponad 46 tys. niższa niż rok wcześniej.

Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" w styczniu 2008 r. wyniosła 149.382 egzemplarzy, czyli o ponad 4 tys. więcej niż w grudniu 2007 r. i o prawie 6 tys. więcej niż w styczniu 2007 r.

Dalsze miejsca zajmują: "Gazeta Prawna" – 100.023 (o ponad 23 tys. więcej niż miesiąc wcześniej i o ponad 7 tys. więcej niż rok wcześniej), "Przegląd Sportowy" – 59.234 (o ponad 1 tys. mniej niż miesiąc wcześniej i o ponad 3 tys. mniej niż rok wcześniej), "Puls Biznesu" – 19.773 (o prawie 1 tys. mniej niż w grudniu 2007 r. i minimalnie więcej niż w styczniu 2007 r.), "Parkiet" – 10.768 (minimalnie mniej niż miesiąc wcześniej i minimalnie więcej niż rok wcześniej).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka