w-obronie-tv-trwam w-obronie-tv-trwam
477
BLOG

Bojkot towarów i usług reklamowanych w Newsweeku

w-obronie-tv-trwam w-obronie-tv-trwam Rozmaitości Obserwuj notkę 5

 

Zachęcam do bojkotowania towarów i usług reklamowanych w Newsweek'u a także do wysyłania listów  do firm tam się reklamujących.

Przykładowy list:

poldek34.salon24.pl/411847,bojkotujmy-towary-reklamodawcow-newsweeka

Szanowni Państwo,

 Z uwagi na zamieszczenie reklam Państwa Firmy oraz produktów jakie dystrybuujecie na terenie Polski, w ostatnim numerze tygodnika Newsweek, pragnę zaprotestować przeciwko wspieraniu Państwa środkami tygodnika, który swoją ostatnia okładką sieje język nienawiści między czytelnikami oraz klientami Państwa Firm.

 Okładka przedstawia podobiznę posła Antoniego Macierewicza stylizowaną na wizerunek Osamy bin Ladena.  

Posł Antoni Macierewicz należy do założycieli KORu - legendarnej organizacji wspierającej robotników represjonowanych przez system PRL. Jest osobą bezkompromisową i zaangażowaną w proces demokratyzacji Polski od czasów PRL. Jednak tygodnik Newsweek pod redakcją Tomasza Lisa, nie sympatyzując z działaniami jakie ów poseł podejmuje w związku z prostowaniem i ujawnianiem manipulacji, kłamstw i zaniechań w wyjaśnianiu tragedii smoleńskiej, próbuje wzniecić nienawiść do tej zasłużonej dla Polski postaci oraz dąży do dyskredytacji wszystkich naukowców i środowisk które popierają rzetelne wyjaśnienie tragedii w której zginęło dwóch Prezydentów Polski, dowództwo Wojska Polskiego oraz szefowie strategicznych instytucji państwowych.

Nie muszę przypominać kim był Osama bin Laden dla świata zachodniego. Porównanie do niego posła Antoniego Macierewicza jest czymś, co nawet nie przystoi tabloidowi a co dopiero tygodnikowi aspirującemu do miana opiniotwórczego.

Z uwagi na wspieranie mowy nienawiści oraz eskalacji  napieć społecznych, jakie kolportuje ów tygodnik pod wodzą nowego naczelnego: Tomasza Lisa, poprzez zamieszczanie w nim reklam i wizerunku Państwa Firm, obiecuję, że nie będę korzystał ani z Państwa produktów ani Państwa usług dopóty będziecie firmować swoim wizerunkiem oraz wspierać środkami wydawanymi na reklamę taką linię polityczną pisma.

 Wizerunek i wiarygodność wobec klienta, jest czymś, co każdy przedsiębiorca buduje latami, jednak łatwo można go utracić, a odbudować jeszcze trudniej gdy popiera się działania sprzeczne z demokracją, etosem w życiu społecznym wreszcie takie, które dzielą ludzi a nie łączą.

 Jeśli Państwo wspierają rzetelność, profesjonalizm, przestrzeganie wartości etycznych oraz profesjonalne - obiektywne a nie angażujące się na rzecz wzmagania nienawiści i podgrzewania nastrojów społecznych dziennikarstwo liczę, że zaczną się reklamować w bardziej profesjonalnych i rzetelnych tygodnikach.

Informacje o Państwa reklamach w Newsweeku rozsyłam do wszystkich znajomych, partnerów biznesowych, oraz na facebooku i moich blogach. Będę usilnie namawiał ich, aby bojkotowali Państwa produkty i usługi ze względu na wspieranie finansowe nierzetelności dziennikarskiej oraz pośrednie finansowanie szerzenia podziałów i nienawiści pomiędzy Polakami.

 Łączę wyrazy szacunku

 

 

 

solidarni2010.pl

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości