Waldenar Korczyński Waldenar Korczyński
182
BLOG

Dziwne znikanie notek i komentarzy.

Waldenar Korczyński Waldenar Korczyński Polityka Obserwuj notkę 47
Wolność słowa obowiązuje (art. 54 Konstytucji) chyba w całej Rzeczypospolitej. Na Salonie znikają jednak komentarze i całe notki. Nie odmawiam Administracji - prywatnego przecież Salonu prawa do usuwania treści niepożądanych, ale oczekiwałbym przynajmniej jakichś wyjaśnień. M.in. po to, bym - jesli to ja byłem winien (np. naruszeniu regulaminu S24) - mógł podobnych błędów unikać. Sytuacja gdzie notka/komentarz znika bez takiej informacji rodzic może rozmaite dziwne podejrzenia. Nikomu niepotrzebne.

Coś dziwnego dzieje się w Salonie. Zaskoczyły mnie dziś dwie sprawy.


(1) Na moim blogu w komentarzach pod notką "Jak to na Salonie ładnie"  znalazłem informację, "Komentarz został usunięty". Ja niczego nie usuwałem. Nie było tez napisu "Komentarz został usunięty przez autora komentarza". Nie wiem, niestety, co w komentarzu było ani kto go napisał.

(2) Wczoraj wieczorem, koło północy przeczytałem ciekawy tekst/notkę "Jest za późno aby NATO wygrało wojnę z Rosją. Oto dlaczego" o problemach państw NATO z produkcja sprzętu wojskowego, a głownie amunicji. Umieściłem w dwóch moich komentarzach (jeden w odpowiedzi do komentarza blogera Prąd w dyskusji pod moją notką "Armaty zamiast masła", drugi w dyskusji pod notka Łukasza Warzechy "Rejterada wiceministra Jabłońskiego") link

https://www.salon24.pl/u/369/1281577,jest-za-pozno-aby-nato-wygralo-wojne-z-rosja-oto-dlaczego,2

do tej notki. Dziś okazało się, ze w żadnym z miejsc, gdzie go umieściłem nie działa.Notka w moim odczuciu nie zawierała żadnych informacji, które mogły choćby leżeć obok czegoś tajnego, niejawnego lub społecznie szkodliwego. Nie naruszały tez niczyich dóbr osobistych. Były to bardzo ogólne, publicznie dostępne też w innych miejscach informacje. Być może zestawione w nieszczególnie "optymistyczny" sposób.

Czy to dziwne - chyba nowe - praktyki Administracji Salonu24 czy jakiś sabotaż?

Czy ktoś z Państwa ma jakiś pomysł na uzasadnienie lub przynajmniej wyjaśnienie sprawy?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka