Waldenar Korczyński Waldenar Korczyński
174
BLOG

Takie wygibasy bardziej nam i Ukraińcom szkodzą niz pomagaja

Waldenar Korczyński Waldenar Korczyński Społeczeństwo Obserwuj notkę 8
O Ukrainie pisać można dobrze lub wcale. Ja generalnie mam kłopoty w racjonalnym przypisywaniu największym nawet zbrodniarzom winy, bo nie widzę możliwości pogodzenia racjonalności z konieczną do gadania o winie "wolna wolą". Emocjonalnie jednak jest mi czasem trudno rozmaitym bandytom wybaczać. Ale (nie?)zależnie od tego konfliktu zawsze wkurza mnie gdy tzw. "ludzie zaufania publicznego" pakują się miedzy maja racjonalność i moje emocje. Niżej info o takim przypadku.


Ciekawe skąd PAP wiedział, ze Pani Wanda znała/zna niemiecki na tyle by pertraktować z oprawcami. Nie twierdzę, że tego języka nie znała. Ale nie jestem tez przekonany, że po niemiecku jak po polsku mówiła. Co innego gdyby to byli Ukraińcy. Nasze bratnie języki są bardzo podobne i nawet ja czasami rozumiem jak mnie o coś jakiś Ukrainiec na ulicy zagadnie.


https://kresy.pl/wydarzenia/pap-cenzuruje-wspomnienia-ocalalej-z-rzezi-woli-usuwa-z-nich-ukrainskich-sprawcow/


Dobrze, ze Pani Wanda żadnych urzędów już nie piastuje. Bo jak jeden pan wspomniał coś o (braku) wdzięczności to go w nagrodę z roboty wylali.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo