Marcin Raczka Marcin Raczka
286
BLOG

Chwała wspinaczom

Marcin Raczka Marcin Raczka Polityka Obserwuj notkę 6

 Jak widzę butelkę wódki to też chcę ją zdobyć. Raz w lecie, drugi raz w zimie. Raz bez majtek, a raz z siekierą w plecach. Zdobyłem i ległem. Co o tym powie stream? Złoży kondolencje? Będzie się martwił? Nie! Uzna mnie za posrańca. 

A kiedy siądę za kierownicę szybkiego samochodu i na A2 będę walił 300 km/h to ktoś mnie wesprze gdy z hukiem zabiję się na najbliższej barierce? Jestem tak samo posrany jak Ci, którzy w zimie bez GPS realizują swoje pasje.Zabicie się na ośmiotysięczniku to marzenie, które udało się spełnić dwóm egoistom z Polski.  Moja pasja to 300 km/h na A2. Ich pasja to wspinanie się bez majtek, staników, GPS-ów na szczyty w zimie. Taka sama kwalifikacja. Jestem zawodowym kierowcą. 3 mln kilometrów w stażu. Ktoś to uwzględni, gdy zaqbiję się na trasie? Ktoś zaznaczy mój profesjonalizm w dziedzinie jadzdy? Nie! Bedę takim samym porąbańcem jak Ci, którzy wyszli zdobywać szczyt bez lokalizatorów. I tak się traktujmy. 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka