wiiiktor wiiiktor
262
BLOG

PiS nigdy nie wygra w miastach, bo...

wiiiktor wiiiktor PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

...stawia szkaradne pomniki Śp Lecha Kaczyńskiego, jak na przykład ten najnowszy: 

http://j.mp/pomnik-lecha

Na wsi, gdzie PiS ma dobre wyniki, tego problemu nie ma, bo tam się zwykle pomników nie stawia. Nie zmienia się też nazw ulic. A jak są wybory na burmistrza lub prezydenta miasta, to ludzie myślą tak "wybierzemy kogoś z PiS'u, to zaraz nam postawią pomnik Lecha na głównym placu". Nie wszyscy mają na to ochotę i stąd "szklany sufit" wyników PiS'u w miastach. 

Miałem plan, żeby napisać o tym do doradcy Prezesa Kaczyńskiego, Pana Prof. Zybertowicza i patrząc na nowy pomnik upewniłem się, że 1// mam rację, 2// nie ma sensu pisać ;-) ;-) ;-) sądząc po tym, z jakim zapałem je stawiają. 

A może to jest temat na śledztwo dziennikarskie, kto te szkarady rzeźbi?... Może to jacyś agenci obcych sił? ;-) 

wiiiktor
O mnie wiiiktor

Poznaj mnie przez moje teksty, piszę tutaj incognito

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka