witoldrepetowicz witoldrepetowicz
402
BLOG

Hipokryzja ćpunow! Karac za spozycie nie za handel!

witoldrepetowicz witoldrepetowicz Polityka Obserwuj notkę 12

Zadziwiajace jest dla mnie haslo by karac tylko sprzedawcow a nie kupujacych. Zwlaszcza gdy glosza je "konsumenci" zakazanych specyfikow i ci ktorzy zadaja legalizacji marihuany. Ja nie widze zadnego powodu by legalizowac marihuane a nie legalizowac np. koki. Bo cos jest bardziej szkodliwe a cos mniej? A co mnie to obchodzi. Los cpuna zupelnie mnie nie obchodzi, bo cpanie to jego wybor. Wyjatek stanwia nieletni. Owszem sprzedaz narkotykow (i wszelkich innych uzywek) nieletnim powinna byc surowo karana. Natomiast nie widze zadnych powodow by panstwo zajmowalo sie ratowaniem narkomanow, wydawalo grube pieniadze na policje scigajaca gangi narkotykowe, sady sadzace gangi narkotykowe, wieziennictwo utrzymujace skazanych narkobiznesmenow, na szpitale leczace narkomanow i choroby z tego powodu powstale, na zasilki dla narkomanow bo przeciez znaczna ich czesc stacza sie, nie pracuje, nie tworzy PKB tylko zeruje na podatkach. Zatem jesli amatorzy odlotow tak bardzo chca legalizacji "posiadania" lub "miekkich narkotykow, to nalezy zalegalizowac - ale wszystko i pod jednym warunkiem - przerzucic na koncerny narkotykowe albo konsumentow narkotykow pelne koszta spoleczne ich konsumpcji, a jak zabraknie kasy to coz, umra... ich wybor, ludzkosci tylko wyjdzie na dobre taka naturalna selekcja (i nie ma to nic wspolnego z eugenika bo tu nikt nie bedzie za nikogo decydowal). Nalezy zderegulowac panstwo w tym zakresie. Bedzie wiecej pieniedzy na emerytow. I niech nikt nie pisze ze jak sie zacpa "mlodziez" to nie bedzie komu pracowac na przyszle emerytury bo ja chce by moje pieniadze pracowaly na moja emeryture a nie pieniadze jakiego "nastepnego pokolenia". A na obecnych emerytow niech pracuja pieniadze z ciec wydatkow na niepotrzebne rzeczy takie jak ochrona cpunow przed nimi samymi.

Ale wracajac do hasla by karac tylko handlarzy a posiadania nie. Przeciez to jakas gigantyczna glupota. Za sprzedawanie dragow dzieciom niech groza gigantyczne kary, zgoda. Ale poza tym to mnie walą handlarze narkotykow. Nie szkodza mi bo ja ich klientemn nie zostane. I oni nie wisza na garnuszku podatnika. O swoje emerytury sami zadbaja. Co innego narkomani. To oni mi wadza. Oni mi szkodza. Oni mnie kosztuja. Wiec jak karac to TYLKO ICH. Pnadto powszechnie wiadomo ze to popyt ksztaltuje podaz a nie na odwrot. Nawet jesli jest agresywna reklama, ktorej zreszta mozna zakazac w ogole co do tego rodzaju produktow. A dlaczego pieniadze z akcyzy na narkotyki i dopalacze nie moglyby wesprzec emerytow? Niech nikt nie mowi ze to by bylo niemoralne, bo to byloby bardzo moralne i sprawiedliwe!

 

 

 

Liczy się dla mnie przede wszystkim człowiek, jednostka, która ma prawo do wolności dopóty dopóki nie narusza wolności drugiego człowieka.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka