Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
48
BLOG

18.06.2022, Sobota

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 4
Czy przekazałem swoją wolę Bogu, Jakkolwiek Go Pojmuję?

imageBył taki czas, że chciałem kontrolować swoje życie. Kontrolować picie. Kontrolować wszystkich i wszystko wokół mnie. 

Zacząłem utrzymywać abstynencję. Sam. Czasem się udawało, szczególnie, gdy się uparłem, chciałem udowodnić, że nie mam problemu z alkoholem potrafiłem nie pić przez tydzień czy miesiąc. Potem nadrabiałem czas, gdy nie piłem, w końcu mogłem się za swoją odwagę i dzielność nagrodzić. 

Po terapii postanowiłem spróbować: zdać się na Siłę Wyższą. Nie byłem sam i zacząłem trzeźwieć. I wtedy przyszło to poczucie, że jest koło mnie ktoś, kto wie. I to mimo szpitalnego łóźka, bliskości śmierci, pojedyńczej sali na OIOM. Odkryłem, że modlitwa, słowa, które po prostu przychodzą, uspokaja mnie. Gdy nie proszę, nie robię układów, tylko zwracam się do Boga, Jakkolwiek Go Pojmuję. Zawierzając swój los, swoje życie i trzeźwość. Prosząc o siłę, a nie załatwienie za mnie. Prosząc o spokój, nie cud. I będąc wdzięcznym za kolejny dzień. I z tych dni zrobiły się tygodnie, potem miesiące i lata. Choć kontrola i chęć robienia po swojemu - kusi. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości