Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

28.06.2022, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy skończyłem z pyszałkowatym samozadowoleniem?

imageMam niskie poczucie własnej wartości. Wynika ono z moich wad, na przykład narcyzmu, jak również mojej przeszłości (piątkowy uczeń). Mówię o moim trzeźwym spojrzeniu na siebie, bo wcześniej oczywiście byłem panem świata i mędrcem przedwiecznym. 

Nie chcę do tego wracać, dlatego też nie popadam w samouwielbienie. Nawet więcej - jeśli ktoś mnie docenia, czuję się tym zawstydzony. Jeśli ktoś mówi, że się nadaję, mam całe pokłady argumentów, że nie. 

Ktoś jednak uwierzył we mnie na tyle, że mnie zatrudnił i dał mi pracę na stanowisku, które kiedyś mi się marzyło. Teraz się z tym mierzę, spokojnie (starając się), bo twierdzę, że Bóg Jakkolwiek Go Pojmuję nigdy nie daje mi na ramiona większego ciężaru niż jestem w stanie unieść. Jakoś radzę sobie z tym wszystkim, starając się wykonać swoją pracę z sercem. 

Być może zaczynam siebie doceniać. Będę się pilnować, by nie zacząć się przeceniać. Stąd bowiem już krok do taniej promocji. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości