Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
30
BLOG

02.07.2022, Sobota

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy powierzam Sile Wyższej co mnie martwi?

image

Siła Wyższa, Wielka Zasada Wszechświata, Moc - jakkolwiek by Ten Byt nazywać, jest ze mną zawsze. Nauczyłem się zginać kark i powierzać swoje radości i trudności tej opiece. Nauczyłem się, kiedyś, w szpitalu samotny w ciemnościach, modlić po swojemu, zauważając, że to przynosi mi ulgę. Nie zawieram układów z Bogiem, Jakkolwiek Go Pojmuję. Nie targuję się. Nie proszę o załatwianie spraw. Nie proszę też o rozwiązania. Jedyne, co pojawia się w moich modlitwach to prośba o siłę do wypełnienia Planu i zauważenia kierunku, w którym powinienem iść. 

Rzadko też się zamartwiam. Jeśli przychodzi mi to do głowy, mam zawsze Modlitwę o Pogodę Ducha: 

Boże,

użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić,

Odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić

I mądrości, abym odróżniał jedno od drugiego.

I tak długo to powtarzam, aż mi przejdzie. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości