Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

26.07.2022, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy przestałem litować się nad sobą i nad innymi?

imageBył taki czas, gdy uważałem, że świat sprzysiągł się przeciwko mnie. Potem pojechałem na terapię i okazało się, że to bardziej ja się na siebie uwziąłem. A potem usłyszałem, że nie jestem bohaterem, gdyż niepicie to mój obowiązek. 

Zawsze byłem dla siebie surowy. Wobec innych bardzo wymagający, choć od siebie - gwoli uczciwości - wymagałem tyle samo lub więcej. Dlatego od czasu, gdy przestałem pić, postanowiłem być trochę lepszy dla siebie i innych. Lżejszy. Spokojniejszy. 

Chcę przez to powiedzieć, że starałem się nie użalać nad sobą, choć skłamałbym, gdybym twierdził, że tak się nie działo. Użalałem się i cierpiałem, bo inni i bo ja. 

A potem znalazłem modlitwę: Proszę Cię o odebranie lęków i wybaczenie ludziom krzywd, które mi zrobili i sobie - tych, które sam sobie zrobiłem. 

Nowym członkom Wspólnoty zawsze poświęcam ciepłą uwagę. Bez przesady. Da się również zagłaskać na śmierć. A na pewno - na zniechęcenie. 

#alkoholizm, #AA, #anonimowialkoholicy, #jestemtrzezwy

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości