Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

27.07.2022, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy widzę postępy, jakie poczyniłem?

imageMam chwile zwątpienia. Szczególnie w chwilach, gdy pojawia się wiele rzeczy na raz. Czuję się przygnieciony problemami.

Staram się przełamać impas, niechęć i prokrastynację, która mnie ogarnia w takich sytuacjach. Próbuję spojrzeć wstecz, na drogę, którą już przeszedłem. Schody, które już minąłem. Skupiam się na tej ilości, nawet jeśli jest dużo mniejsza, niż to, co jeszcze przede mną. 

Czasem nie czuję wsparcia Siły Wyższej, wtedy opieram się na wierze. Powtarzam słowa, jak mantrę, jeszcze raz i jeszcze, aż poczuję, że przeszło. 

Kiedyś skupiałem się na żalu za tym, czego nie mam. Dziś staram się patrzeć na to, co mogę mieć, pamiętając, że trzeba na to zapracować. Dlatego tak ważne są dla mnie postępy. Dają motywację i siłę. Czasem tylko tyle potrzeba. A czasem aż. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości