Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

28.07.2022, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy darzę Wspólnotę koleżeńskim szacunkiem?

imageNa początku uczestnictwa w AA nie rozumiałem tego, że wszyscy mówią o sobie „przyjaciele”. Wielokrotnie jednak spotkałem się z bezinteresowną pomocą i zainteresowaniem, że sam zacząłem w to wierzyć. 

Ostatnio przyszedł czas, że miałem badanie, po którym nie mogłem prowadzić. Zadzwoniłem więc do przyjaciółki, która nie mogła ze mną pojechać, z powodu urazu ręki. Przyjaciel nie mógł mnie odwieźć, bo jego samochód był w warsztacie. Następny bał się z powodu wieku poruszać w ruchu wielkiego miasta. I tak dalej.

Po którymś z kolei telefonie poczułem rozczarowanie, które przeszło w żal, a potem złość.

Wtedy pomyślałem: na co się złoszczę? Na to, że ktoś nie może mnie, księcia jaśnie pana alkoholika, zawieźć, a potem czekać na mnie nie wiadomo ile, bo nie wiedziałem o której wejdę na badanie i ile ono potrwa?

To była lekcja od Boga, Jakkolwiek Go Pojmuję. Wiem to dziś. Lekcja, dzięki której nauczyłem się szacunku do innych, choć wcześniej myślałem, że wręcz mnie on przepełnia. Wciąż mogę się wiele nauczyć. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości