Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

02.08.2022, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy wzrastam duchowo?

imageKiedyś usłyszałem, że religia jest dla tych, którzy boją się piekła, a duchowość dla tych, którzy w piekle już byli.

Mówi się też, że każdy alkoholik musi sięgnąć dna, żeby móc się od niego odbić. 

Wydawało mi się, że mnie to nie dotyczy, w końcu nikogo nie okradłem, nie chodziłem brudny, nie biłem się po knajpach… A jednak i mnie zdarzyło się podebrać pieniądze w domu. Kiedyś spojrzałem w lustro i nie poznałem faceta, który na mnie patrzy. Do dziś wstydzę się nawrzeszczenia na kibiców przeciwnej drużyny w knajpie - oni mieli dla mnie więcej szacunku, a może politowania. 

Może nie siedziałem w więzieniu, nie trafiłem na izbę wytrzeźwień i detoks w swojej historii, lecz na terapii miałem posłuchać doświadczeń tych, którzy mieli to za sobą. 

Uświadomiłem sobie, że miałem ogromne szczęście, bo jeszcze jakiś czas i wszędzie tam bym trafił. A właściwie była mi dana łaska zatrzymania choroby. I dzięki temu jestem w stanie szukać w sobie dobra. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości