Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
42
BLOG

07.08.2022 - Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 3
Czy czuję w sobie Ducha Miłości?

imageGdy pomyślałem o dzisiejszym pytaniu, przyszło mi do głowy, że właściwie chodzi o miłość i zawsze chodziło. Pojechałem na terapię właściwie z miłości - bo prosiła Żona. Inna sprawa, że sam czułem, że coś jest nie w porządku, a jeszcze inna, że pojechałem, aby wszystkim udowodnić, że żadnego problemu nie ma. I mogę pić. 

Znam wiele przypadków, gdy alkoholik postanowił trzeźwieć dla kogoś - sam jestem takim przypadkiem. Starczało mi sił jedynie na umówiony okres, a i to jedynie dlatego, że miałem jakieś elementarne poczucie dumy (dziś wiem, że pychy) i obowiązku (dziś wiem, że interesu, jaki w tym miałem, np. seks). 

Dziś jednak wiem, że prawdziwym powodem, dla którego pojechałem do ośrodka, była miłość do siebie. Nie egoizm, nie narcyzm, a raczej coś jak czułość wobec samego siebie. Miałem to w sobie, a dziś uczę się tej miłości, wcale nie łatwej. Trudno kochać siebie, znając swoją przeszłość dokładnie. Podobno jednak kocha się mimo czegoś, a nie za coś. Może czas oczyścić duszę i sobie wybaczyć. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości