Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

09.08.2022, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy „oddałem kierownicę” mojej Sile Wyższej?

imageNa mityngach lubię mawiać (sam tego nie wymyśliłem, jest to dobro wspólne AA), że całe życie piłem kontrolowanie: pilnowałem, żeby lali sprawiedliwie i żeby mnie nigdy nie pominęli. 

Myślę, że w bardzo podobny, karykaturalny, sposób kontrolowałem moje życie. Karmiłem się ułudą, że mam wpływ na różne sprawy, planowałem na poważnie bardzo poważne rzeczy i wściekałem się, że mi nie wychodziło. Na przykład miałem wpływ na to, z kim pojadę na wycieczkę, pogoda na to nie pozwalała, więc wkurzałem się, bo znów nie wyszło, a dziewczyna przestanie chcieć ze mną być, bo obiecałem.

Idiotyczne, właściwie, jak z dzisiejszej perspektywy na to patrzę. Było to logiczne, bo w ten sposób się nakręcając dawałem sobie prawo do upicia się po tym, jak oczywiście pożarłem się z dziewczyną, której imienia dziś nawet nie pamiętam.

Nie wychodziłem dobrze na kontrolowaniu mojego życia. Od czasu, gdy pogodziłem się, że nie mam wpływu na wiele rzeczy, w tym zachowanie innych i oddałem się pod opiekę Boga Jakkolwiek Go Pojmuję oraz oddałem mu kontrolę - dużo lepiej mi się powodzi. I tak jest lepiej. Tym bardziej, że niepotrzebne mi powody do picia.   

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości