Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

13.08.2022, Sobota

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy przestrzegam anonimowości na forum publicznym?

imageTradycja 12 jest czytana na każdym mityngu:

Anonimowość stanowi duchową podstawę wszystkich naszych Tradycji, przypominając nam zawsze, że zasady są ważniejsze od osobowości.

Kiedyś, podczas warsztatów w Tenczynie, miałem okazję posłuchać właśnie na temat dwunastej tradycji i utwierdziłem się tylko w swoim przekonaniu, że nie należy opowiadać o innych, nawet używając imion. Nie robię sobie zdjęć z przyjaciółmi, a nawet jeśli to rzadko i nie udostępniam ich na swoich profilach społecznościowych. Nie opowiadam, z kim byłem na jakim mityngu i kiedy, z kim jechałem. 

Nie rozmawiam o przyjaciołach, nie dyskutuję o życiu prywatnym swoim i innych, nawet w przerwach w mityngu. Nie opowiadam też o wszystkim na mityngach, dbając o własną anonimowość. 

Jestem dzieckiem terapii i tam swoją prywatność miałem gwarantowaną kontraktem. Dlatego o prywatnych sprawach rozmawiam z kilkoma zaufanymi przyjaciółmi ze wspólnoty. Na wszelki wypadek. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości