Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

28.09.2022, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy moja wiara jest niezachwiana?

imageZdarza mi się, że moja wiara nie działa jak powinna. Zawierzam Bogu, Jakkolwiek Go Pojmuję swoje troski, radości, ogólnie pojętą codzienność. Mimo to zdarza mi się narzekać, że coś się stało (choć zawsze powtarzam, że rzeczy zdarzają mi się po coś), że same złe rzeczy się zdarzają (choć wieczorem, gdy robię wieczorny rachunek sumienia, zauważam, że mam za co być wdzięczny). 

Wyrobiłem w sobie nawyk powtarzania kilku modlitw, na przykład Modlitwy o pogodę ducha, której nauczyłem się również po angielsku i po łacinie (nikomu o tym nie mówiłem, bo ma to służyć mojemu ćwiczeniu umysłu, a nie robieniu wrażenia). Najczęściej chyba powtarzam sobie te słowa: Dziękuję za to, co mi dałeś, co mi odebrałeś i co mi zostawiłeś. Proszę Cię o odebranie lęków i wybaczenie ludziom krzywd które mi zrobili i tych, które sam sobie zrobiłem. Daj mi siłę, aby lepiej wypełniał Twoją wolę. 

Uspokaja mnie to i pozwala zauważyć, że zawsze mam za co dziękować. A czasem, jak dziś, trudno mi to znaleźć. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości