Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
30
BLOG

30.09.2022, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Jak się modlę?

imageStaram się rozpocząć dzień od modlitwy. Nie klękam, jak to polecane przez niektórych. Za bardzo kojarzy mi się to z kościelnym okresem mojego życia. Leżę, również, zakładając że istocie tak doskonałej, jak mój Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję, naprawdę nie interesuje w jakiej pozycji postanawiam się wypowiedzieć. 

Pamiętam jednak swoje początki, a tradycją wielu grup AA jest wręczanie medali za czas spędzony w trzeźwości. Taki medal, z napisem 24 godziny, ściskałem w dłoni:

Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić, 

Odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, 

I mądrości, abym odróżniał jedno od drugiego. 

Dziś myślę, że nadal dobrze się to sprawdza. I medal wciąż mam. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości