Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

06.10.2022, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy staję się taki, jak chciałbym być?

imageNa początku swojej drogi w trzeźwieniu miałem w życiu bałagan. Pracę, której nie lubiłem, w organizacji, wobec której czułem się winny, z ludźmi, których nie szanowałem w ogromnej większości. Moje życie wyglądało jak moja szafa z grami planszowymi - napakowana do granic, gry wpychane na siłę i trzymane dlatego, że są. 

A jednak tych kilku z nich, których szanowałem, dostrzegli we mnie zmianę. Ja sam zaś zacząłem myśleć o sobie w innych kategoriach, a mimo pojawiających się trudności - zacząłem widzieć jakąś drogę przed sobą. Zacząłem sprzątać szafę i nagle okazało się, że wiele pozycji to typowi półkownicy (sic!) - zajmują jedynie miejsce na półce. 

Teraz w szafie mojego życia zaczyna panować porządek, aczkolwiek nie dlatego, że jestem taki, jakim chciałbym być. Na początku drogi zdarzyły mi się bardzo niemiłe rzeczy - złamanie ręki, krwawienie z przewodu pokarmowego, zapalenie trzustki. Nie dlatego, że chciałem, lecz dlatego że potrzebowałem. Staję się taki, jak chciałby mój Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję, wierzę w to. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości