Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
6
BLOG

28.11.2022, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy wzrastam jako indywidualność?

imageLubię czuć się członkiem społeczności. Lubię być w grupie, jestem zwierzęciem stadnym i lubię działać w szeroko pojętym interesie ogólnym. 

Źle się czułem w ośrodku odwykowym, a potem równie niepasujący czułem się w grupie AA. Słuchałem przerażających historii, opowiadałem o swoich doświadczeniach, lecz nie słyszałem potwierdzenia. Nie słuchałem - to chyba właściwe słowo. 

Wiesz, dobrze powiedziałeś - usłyszałem kiedyś na mityngu. - Miałeś rację, że to ja się denerwuję na syna a nie on mnie wkurza. 

Potem przeczytałem Wielką Księgę, a w niej rozdział O tych, którzy zatrzymali się w porę. 

I zrozumiałem, że to wcale nie jest tak, że ja nie pasuję. Raczej jest tak, że każde doświadczenie jest potrzebne i nie wiadomo co komu może się przydać. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości