Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

29.11.2022, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy znalazłem wielu przyjaciół?

imageNa początku mojej mityngowej „kariery” bardzo drażniło mnie słowo: „przyjaciel”. Wszyscy mówili o przyjaciołach którzy to czy przyjacielu, który tamto, albo o przyjaciółce, która owamto. Kojarzyło mi się z Facebookiem i płytkością relacji, pewnie dlatego, że nie miałem wielu przyjaciół. Jeszcze bardziej irytowało mnie, gdy okazało się, że oni - co więcej - w to wierzą. 

Nawet nie zauważyłem, kiedy ja zacząłem używać słowa „przyjaciel”. 

Leżałem w szpitalu. Odwiedziły mnie osoby, które mnie znały wiele lat. Powiedziałem na grupie, że byłem w szpitalu i znów się wybieram. Dzwonili do mnie ludzie, których znałem i których widziałem raz. Gdy wyszedłem ze szpitala, przyjaciel zadzwonił, że wybiera się do Tenczyna na warsztaty i chętnie mnie zabierze. Do domu wiózł mnie inny przyjaciel ze Wspólnoty. 

Dziś na mityng przyszedł przyjaciel po zapiciu. Często powtarzam, że w każdej sali mityngowej jest mnóstwo mądrości na ścianach, ale to właśnie przyjaciele świadczą swoim przykładem o tych mądrościach. I co innego przeczytać, a co innego - zobaczyć i usłyszeć. Przyjaciół. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości