Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

08.12.2022, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy mam już za sobą utarte szlaki?

imageNie czułem się dobrze w swojej skórze. Wydawało mi się, że odstaję, że nie pasuję, że jestem inny. Ciężko mi było znaleźć radość, przyjemność. Szukałem go w butelce wódki i to znałem jako metodę poprawienia humoru. 

Dla własnego, złudnego poczucia bezpieczeństwa podążałem tą jedyną, wytartą ścieżką. Mimo tego, że chodnik miał coraz większe dziury, wszystko stawało się coraz brudniejsze i ciemniejsze. 

Ostatnio na mityngu mówiłem, że tak, jak nie znałem się na alkoholizmie, przychodząc do ośrodka leczenia uzależnień, tak teraz nie znam się, jak trzeźwieć. Mimo to w obu wypadkach staram się tak samo i mam wrażenie, że moje starania przynoszą rozwiązania. Nie pamiętałem, w jakiej fazie choroby alkoholowej byłem, pamiętam tylko, że ostatniej. Nie patrzyłem na wykres Jelinka, bo nie bardzo mnie obchodzi na jakim jestem etapie zdrowienia teraz. 

Odkrywam. Eksploruję. I jeste jeszcze mnóstwo mapy do zapisania. Sprawia mi to przyjemność i radość. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości