Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
37
BLOG

23.02.2023, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 4
Czy często zdarza mi się mieć wszystkiego dość?

ŁimageMamy dość/ Waszego udawania/ Mamy dość - kiedyś śpiewał zespół Sedes. 

Wymyśliłem sobie, posiadać w aucie rejestrator, wypasiony, w lusterku przednim i z kamerką z tyłu. Mechanika mam wspaniałego i próbował założyć wszystko tak, żeby nie było widać kabli i zasilanie było estetycznie zrobione, jako że zamiast wtyczki do gniazdka chciałem mieć zasilanie podpięte do stacyjki. 

I musiałem zostawić auto. Czekałem na zimnym (bo i ubrałem się za cienko) dłuższą chwilę. Miałem dość. 

Tylko… właściwie - czego?

To była moja decyzja i moje niedopatrzenie, że taką końcówkę kupiłem. To był mój wymysł, żeby było inaczej, bo do gniazda mam podpiętą ładowarkę. I to był mój wybór nie ubrać się ciepło. 

Nikt inny nie zepsuł mi wieczoru. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości